11 Jun 2013

Addicted to Hello Kitty stuff !!!



Assalamualaikum worlds !! Makin lama makin lamaaaa aku makin adicted sangat dekat barangan yang berkaitan Hello Kitty.Habis aku review semua blogger tegar Hello Kitty.How come la depa dapat beli barang hello kitty banyak banyak? Mahal kot .Aku ni minat, minat jugak.Tapi tak mahampu lah ahkakk nak beli yang mahal mahals tu .Aku memulakan ketagihan aku dengan barang yang murah murah dulu tapi, masih diselitkan konsep Hello Kitty disitu. addicted sanggat nih weehhhh....



Setakat ni, barang barang yang ni je baru kumpul.Kalau boleh nak cari barang hello kitty yang berkaitan dengan Bilik air.Nak bagi comel sikit bilik air tu.Even bilik ayaqq kecik, tapi rasa best time mandi.kunun.
Gambaq yang ada spek mata , buku catatan, dengan correction tap tu aku beli dalam satu peket.Satu peket harga dia  RM 2.90. Muwahhh muwwaahh..janji ada yang kaitan dengan hello kitty.And the blanket hello kitty tu beli time dekat Cameron Highlands.Harga RM 10 ja.Hand sanitiser beli kat Guardian jaa...

Majoriti perempuan yang suka Hello Kitty nihh.Sebab HK ni ssomell sangat.Even, ibu ibu yang dah beranak pinak pon like lagi hello Kitty nihh.Okay,ni antara blog blog yang aku sempat terjah tadi.


Nak sangat beli online nih.Tapi ongkoss nya enggak ada.Lagi satu, gua enggak biasa sama ini online shop.


Comel gilosss lampu tu dengan bread toaster.Mau tak makan aku roti tu sebab cantikk sangatt.



Time aku jengok blog nih, sekilas pandang aku ingat web orang Jepun.Diorang kan kalau bekal makanan mesti nak kiutt jooo..Rupanya Orang melayu kkauu.Dia bekalkan bento untuk anak dia..Ini baru Giloss !! ohsem weyyhhh.!!

Thanks For Reading =)

2 comments:

  1. hye,haritu awak ada comment dekat blog kita pasal hello kitty pump and tempat letak berus gigi kan?kite tengok dekat jusco for tempat berus gigi tu and pump tu dekat setia city mall!btw,jomla share minat hello kitty :)

    ReplyDelete
  2. blogwalking dari peminat tegar hello kitty

    ReplyDelete

Jangan malu Jangan segan :)

Hak cipta terpelihara Nurbaiti Hosaini