PAUSE HERE

6 Dec 2012

Merdeka !

Assalamualaikum.Seriously, penat penat penat jawab exam !! Tapi alhamdulillah aku dah habis pun exam SPM dan sekarang lah masa untuk aku enjoyy !! Yup.Hari yang indah aku mulakan dengan tengok cerita Istanbul Aku Datang.Not in cinema, just on astro First yang kena bayar 15 hinggit untuk dua hari tu.Berbaloi ka? Nak tengok punya pasal,katanya 4 hari kutipan filem tu dah mencecah satu juta woii.



Mulanya nak tak nak la langgan dekat Astro First yang macam tak berbaloi.Beli cd boleh simpan lama lama ye idok? Then, disebabkan keluarga aku akan berpindah, aku langgan la jugak.

Cerita pasal pindah ni memang aku malas ya amat.Kena kemas la hape la.Tapi terpaksa la kan.
By The way, I dah merdeka.


P/S : Ya Allah,lembutkanlah hati pemeriksa kertas jawapan aku itu Ya Allah.Amin.

No comments:

Post a Comment

Jangan malu Jangan segan :)

Hak cipta terpelihara Nurbaiti Hosaini